Samoczynne wylaczanie laptopa

Autor: Adam Zielinski <adamziel_at_o2.pl>
Data: Thu, 7 Mar 2013 16:01:55 +0100

Witam,
Od okolo 2 tygodni mam pewien problem z laptopem - nie wiem czy sprzetowy
czy systemowy?
Dane: laptop Toshiba, system Vista, podlaczony do monitora Samsung.
Otoz po uruchomieniu systemu, zaczynam pracowac - i nagle szystko sie zcina,
kursor, klawisze nie reaguja - tylko twardy reset. Innym razem - wlaczam
laptopa, uruchamianie systemu - i pyk, wszystko gasnie, komputer wylaczony -
po okolo 5 sekundach prad wraca samoczynnie, i system sie uruchamia od
poczatku - po tym juz sie nie blokuje. Dziwne tez jest, czasami biore go na
lozko, odlaczam od monitora - i wtedy nic takiego sie nie dzieje - wszystko
chodzi idealnie.

Gdzie szukac rozwiazania?
Pozdrawiam

Adam