tablet PC TabFun 7.0

Autor: juzek <nie_at_daruje.ci.tej.nocy>
Data: Thu, 7 Mar 2013 11:00:24 +0100

Wpadł mi w ręce taki tablet PC TabFun 7.0 z androidem 4.0.
Przeglądając jego parametry widzę ze to porządna maszyna, procesor jedno
rdzeniowy ARM 1GHz, 512MB ramu, wi-fi, ekran dotykowy.
Przypomniałem sobie mojego starego giganta PC z prockiem AMD 300MHz i 512MB
rami i to była wtedy maszyna! Chodziło na tym wszystko, gry, aplikacje,
programy, cuda nie widy:)
Teraz patrzę ta tego malutkiego tableta i zdaje sobie sprawę ze mam przed
sobą cztery razy mocniejszą bestię. Ale na tym tablecie nic praktycznie nie
ma (jak pod linuksem) jedyne co potrafi to korzystać z internetu, ale i tak
nie do końca.
Więc zastanawiam się po co w takim tablecie taka potężna moc obliczeniowa?
Z oglądaniem filmów, słuchaniem muzyki i surfowaniem w necie radziła sobie
bez problemów moja stara bestia 300MHz, więc po co w tym talbecie taki
procek i tyle pamięci?
Da się jakoś sensownie wykorzystać ten tablet?