Re: Max wielkosc dysku w lapie z 2009?

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed, 06 Mar 2013 17:04:45 +0100

On 2013-03-06 15:18, Piotr S. wrote:

> Myślę, że ograniczeń nie ma. A że w tym netbooku był dysk SSD 4 GiB to
> nic dziwnego - po prostu takie były wielkości dysków SSD na rynku.

Tyle, ze to nie jest (nie sa - bo tam sa dwa dyski) normalne SSD.

Eee PC 901 posiada bodajze minipci-e sata SSD, i to jeszcze
specyficzny. W efekcie, mozna wlozyc tylko kilka modeli. Do tego mozna
wymienic jedynie ten drugi, wolniejszy dysk (dostepny oryginalnie w
opcjach bodajze 12 albo 16GB).

Z tego co pamietam, podstawowego 4GB nie da sie wymienic, przynajmniej
bez jakiejs powazniejszej rzezby.

Natomiast ten drugi mozna wymienic na 32 albo 64GB. Runcore produkuje
takie modele.

--
memento lorem ipsum