Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Tue, 05 Mar 2013 21:32:15 +0100

W dniu 2013-03-05 00:59, Michal pisze:

> Szkoda że te dobre zaczynają się od ~150 zł. W sumie nawet nie o to
> chodzi, o to że te tańsze Logitechy itp. są złe, ale teraz jest jakaś
> taka mania, by były strasznie małe. O ile dla dziecka czy dziewczyny o
> małych dłoniach może to być OK, tak samo do laptopa jeśli bierze się ją
> w drogę to jako typowo desktopowa dla faceta (no chyba że ma ręce
> Azjaty) powinna być w miarę duża, a te zaczynają się od ~150 zł. Często
> nie zwraca się na to uwagi przy zakupie - widziałem jak działa u
> znajomego nawet tani zestaw Logitecha MK250 na 2,4 GHz - nie można
> [...]

Jak juz tu kiedyś pisałam: parę lat temu kupiłam sobie w Realu (wybór
myszek, płyt cd-rom i dvd ogromny).Ta mi się spodobała, no i tania. Mysz
WatsoN. Mam 2 komplety paluszków Enelop, ładowarkę, więc w razie czego
baterie mogę od razu wymienić na nałodowane. Przez USB też można ładować
i w tym czasie pracować, ale bez kabelka od myszki wygodniej. Zapominam
o wylączaniu suwakiem, bo raz zapomniałam, że ją wyłączyłam a potrm się
glowiłam dlaczego mi mysz nie działa :D

--
animka