Re: Single czy dual chennel?

Autor: the_foe <the_foe_at_wupe.pl>
Data: Mon, 04 Mar 2013 21:03:18 +0100

W dniu 2013-03-02 15:08, m4rkiz pisze:
> "Budzik" <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
>
> zanim zaczniesz wymieniac moduly to poczytaj jakiego wzrostu wydajnosci
> mozesz sie spodziewac

praktycznie zadnego. Dual Channel mozna porównać do dwupasmowej drogi (w
jednym kierunku). Kiedy nie jest tłoczno, dojedziesz nia tak samo szybko
jak jednopasmówką. Kiedy transfer danych do procesora jest wolniejszy
niz ich obróbka DC pokazuje swoja moc. Nie przeliczalbym zasadnosci DC
syntetycznymi benchmarkami ale ilościa systemowych "czkawek".

--
the_foe