Re: PILNE - rozebranie, nasmarowanie wentylatora

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 03 Mar 2013 13:57:00 +0100

> Dnia Sun, 03 Mar 2013 13:40:32 +0100, BartekK napisa艂(a):

> Ja bym oliwi艂 od do艂u :) A je艣li chcesz wyci膮gn膮膰 wirnik, to wszystkie
> wiatraczki jakie widzia艂em maj膮 zawleczk臋 na o艣ce kt贸r膮 musisz wyd艂uba膰.
Jakby艣 popatrza艂 na zdj臋cia, kt贸re da艂 w膮tkotw贸rca (bo chyba jemu
chcia艂e艣 odpowiedzie膰, a nie mi), to by艣 zobaczy艂 偶e z do艂u, gdzie
powinna by膰 zawleczka - o艣ka jest za艣lepiona.
Spotka艂em si臋 ju偶 z takimi wentylatorkami, prawdopodobnie jest wirnik na
zatrzask-wcisk wk艂adany i jest to nierozbieralne (bez zniszczenia).