Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sun, 03 Mar 2013 11:42:50 +0100

W dniu 2013-03-03 10:30, qwerty pisze:
> Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
>
> Czemu niby się nie nadają do aparatu?
>
> Przy 1,2V ma 0,96 Wh, a przy 1,5 V 1,2 Wh.
bo chyba nie znoszą szybkiego rozładowania dużymi prądami. Jakby to
napisali to żaden amerykaniec by tego nie zrozumiał i przeciętny
kowalski pewnie też, a że aparaty biorą chwilowe duże prądy to napisali,
że nie nadają się do aparatu ;)
Druga sprawa, że ilość naładować jaką podaje producent to: 100 - 500
razy, czyli niedużo. A zakładając dolny podany próg to bardzo mało. A
kto wie, czy praktyka jeszcze dodatkowo tego nie zweryfikuje.
No i specjalna ładowarka. To koszt wychodzi już nie taki atrakcyjny.
Wtedy wolałbym ładować i częściej wymieniać tradycyjne akumulatorki.
W swojej 4techa wymieniam raz w miesiącu, no może na 3 tygodnie.
Przeżyje.
Jedno co trzeba przyznać to ceny tego aku spadły strasznie w ciągu około
roku bo chyba kosztowały 3 -4 razy więcej z rok temu. Choć mogę się mylić.