Re: myszki bezprzewodowe & czas działania na pełnych akomulatorach

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Sat, 02 Mar 2013 20:56:39 +0100

W dniu 02.03.2013 14:00, Gupik pisze:
> chcę kupić myszkę bezprzewodową ale nie za bardzo wiem którą wybrać [
> chciałbym Logitecha , ale ceny trochę odstraszają ] więc patrzę na
> allegro na używane , napiszcie co tam macie i ile czasy wytrzymują na
> pełnych akumulatorach , oraz jak długo trwa ich ładowanie ?? < ZA INFO<
> DZIeki.
kup dobrą czyli raczej drogą. będziesz ją trzymał dłużej niż żonę,
dłużej niż komórkę, dłużej niż.... sam wiesz co. tak więc nie
oszczędzaj. Wbrew temu co piszą koledzy, mam w pracy taniego logitecha,
i baterie działają nie dłużej niż miesiąc, maks 1 godzina dziennie. mysz
musi mieć matową gładką powierzchnie, przy zmianie biurka była masakra,
bo kursor skakał, gdy myszka jeździła po blacie MDF. W domu mam drogiego
logitecha na kablu, nie ma czerwonego światełka (ma IR)
za to działa na każdej powierzchni, nawet na ekranie tabletu....

ToMasz