Re: Zniklo...

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri, 01 Mar 2013 23:56:39 +0100

W dniu 01.03.2013 22:58, Mr. Misio pisze:

> Nie ma jak wejsc do biosu :)

Nie masz przycisku na płycie? Wiele nowszych ma.

> Ani wystartowac z DVD :) :/ chyba, ze
> odepne wszystkie hdd,

Zakładając, że masz tylko jako drugi w kolejności a nie w ogóle
wyłączony (jak ja często robię, żeby użyszkodnik mi nie wystartował z
jakiejś dziwnej płyty).

> ale dzis mi sie juz nie chce :)

No to legitymacji prawdziwego komputerowego nerd nie dostaniesz ;->

Taki odczuwałby przymus naprawienia ASAP ;)

Tak na szybko to jeszcze spróbuj popatrzeć na kondensatory - czy jakiś
nie spuchnięty.