Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Fri, 01 Mar 2013 02:19:23 +0100

> Ale cyrk, gdzie kupowales? Ja bym to olał i kupił tą drugą kość - oto Polska
> właśnie.

Nie chcę sypać nazwami/markami bo może to jednostkowy przypadek, zresztą
na śrubce od pokrywki pamięci były spore ślady od niepasującego wkrętaka
więc może jakiś pomocnik magazyniera podkradł. Pewnie, że olałem tylko
jakiś niesmak pozostał. Mam tylko cichą nadzieję, że jakby w przyszłości
laptop się zepsuł, serwis nie będzie wymagał ode mnie dostarczenia go w
komplecie zgodnie z dowodem zakupu bo raczej identycznej co do numeru
serii pamięci nie dokupię.

Serwisy maja różne pomysły, kiedyś zepsuła mi się drukarka (posuw
papieru) na gwarancji, zaraz po założeniu nieoryginalnych kartridży
(zintegrowanych z dyszami) więc wysłałem ją z oryginalnymi pustymi,
serwis do sklepu przysłał odpowiedź że odeślą naprawioną jak zapłacę im
za nowe kartridże które włożyli żeby ją sprawdzić. Odpisałem im
uprzejmie, że nie zamierzam już nic na niej drukować tylko ja wyrzucić
więc tuszy nie potrzebuję, ale drukarkę życzę sobie wyrzucić sprawną bo
jest na gwarancji a jeśli mi jej nie odeślą złoże zawiadomienie o próbie
wyłudzenia czy oszustwa, już nie pamiętam. Odesłali mi ją z tymi pełnymi
tuszami :) Choć jestem prawie pewien, że nikt nie przyjął by mi
zgłoszenia o przestępstwie:)