Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed, 27 Feb 2013 21:24:53 +0100

W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:
> Dzisiaj kurier zabra³ mojego delika do serwisu. Zobaczymy ile to
> potrwa.
>
> Pewnie zwróc± niedzia³aj±cy, a na infolinii powiedz± mi, ¿e w ich
> systemie maj± zaznaczone, ¿e dzia³a ale ja nie potrafiê siê
> obs³u¿yæ ;)
>
> n.

Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po w³±czeniu
okazuje siê ¿e zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z
najwiêkszych sieci w Polsce):
- czy pokrywka od pamiêci by³a zaplombowana?
- nie
- no to nie wiemy kto wyj±³, na pewno nie u nas, proszê zg³osiæ do
serwisu producenta

serwis producenta:
- prosimy nie przysy³aæ sprawnego komputera bo zostanie pan obci±¿ony
kosztem transportu i ekspertyzy