Re: IBM T42

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Wed, 27 Feb 2013 11:53:46 +0100

W dniu 27.02.2013 10:06, Maciek Babcia Dobosz pisze:

> Dla kogoś kto nie ma pojęcia o innym systemie te koszty - nawet flaszki
> dla kogoś kto pokaże jak coś zrobić - niekoniecznie są zerowe. I proszę
> - nie pisz że nie. Za długo siedzę przy różnych linuxach by w to

A pewnie że tak... Tylko że ten sam problem masz przy np. zainstalowaniu
SP3 (inna wersja IE - ludzie mają problemy, bo "trochę inaczej
wygląda"). A przejście z XP na Win7.... Uuuuuuu... ;)

[ciach]

> Dość jasno napisał że ma klucz seryjny do niego - a to dość
> jednoznacznie określa o co chodzi.

Ależ skąd - napisał tylko, że ma numer seryjny. Nie napisał, że to numer
seryjny od XP.

> Zresztą T41 nie były oferowane z
> systemami innymi niż MS.

Eeeech.... Może tak: klasyczną odpowiedzią byłoby "musisz sobie kupić
nowy zasilacz" ;-> Teraz kapewu? ;)