Re: IBM T42

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed, 27 Feb 2013 09:34:40 +0100

Dnia 2013-02-26, o godz. 20:32:29
Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> Ździebko kłamiesz.

Bynajmniej.

> Susełek za rok będzie miał DWADZIEŚCIA lat, wersja otwarta oddzieliła
> się (czy może raczej od susełka oddzielono wersję komercyjną a do
> oryginału dodano "open") ponad sześć lat temu.

Link rzucony w wątku prowadzi do wersji 12.2. F6 - w Win występowało w
XP sprzed 11 lat. Gdyby dla równowago porównać wersję np. 7.3 z okolic
wypuszczenia XP to wtedy można by jakoś to porównywać. Przypominam że
Windows też ma ~20 lat.

> Zaś SP3 do XP wydano w 2008 roku, czyli ledwie 5 lat temu. Czyli z XP
> można porównać susełka w wersji 11 lub 11.2

O ile ma się wersję z SP3. Z T61 przychodził SP1. Wiem. Bo mam i
sprawdziłem przed chwilą.

> A ile kosztuje uaktualnienie z pierwszych wersji susełka do nowszych
> w porównaniu z aktualizacją zakupionego winxp? ;->

A skąd mam wiedzieć? Ceny systemów to sprawa tego kto je kupuje.

> Jeśli tę płytkę się ma.

Ja mam. Dołączoną wtedy do T61 przy zakupie - teraz to nie jest norma.
Ewentualnie mogę wygenerować płytki z partycji recovery. Albo nacisnąć
niebieski przycisk przy starcie i z recovery odpalić instalkę. Akurat
IBM (a potem Lenovo) rozwiązał to w serii Txx całkiem zmyślnie. Inna
sprawa że często sa problemy z niefirmowymi elementami. Np. WiFi innego
producenta wymagają odblokowania programowego.

Zanim napiszesz po raz kolejny o Win zerknij w nagłówek tego posta. ;-)

Zdrówko