Re: Jak przenieść RAID 0 ?

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_interia.pl>
Data: Tue, 26 Feb 2013 11:39:33 +0100

>Czyli sam mirroing nieźle przyśpieszy poprawiając bezpieczeństwo.

>Hmmm... Zrobię eksperyment ponownie, ale jak ostatnio sprawdzałem wyniki
>były porównywalne - dwukrotnie lepsze niż "gołego" dysku.

W przypadku odczytu liniowego RAID-0 prawdopodobnie zawsze będzie szybszy,
natomiast w przypadku gdy np 2 procesy(równoległy dostęp do dysku) Beda
chciały czytać to możliwym jest ze zostanie to rozdzielone na 2 dyski tu
wydajność może być podobna.

Hymn nawet potwierdziły to moje testy.

Potwierdziły to moje testy, raid 1 - 2 procesy hdparm suma transferów
oscylowała w okolicy wydajności RAID-0 tj 250 MB/s

Buniek