Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 25 Feb 2013 15:55:05 +0100

Dnia 2013-02-25, o godz. 15:43:35
RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> napisa³(a):

> By³ bym pocieszony gdyby siê okaza³o ¿e masz racjê.

Ot przyk³ad niewielki z "solidnymi" Niemcami. Komputery
Fujitsu Siemens. Mniej wiêcej po³owa z oko³o 2 setek dostarczonych
instytucji dla której pracowa³em mia³a by³a uruchomiona zanim do niej
trafi³a. Nie chcia³o siê dostawcy nawet doprowadziæ ponownie softu do
stanu fabrycznego.

> Okazja to nie oszustwo. Przy mnie wmawiali kupuj±cemu ¿e
> "Refurbrished" to sprzêt nowy, przywieziony prosto z fabryki a i
> cena nie sugerowa³a ¿e jest inaczej. A to ju¿ jest oszustwo.

Jak pisa³em wcze¶niej - to jest podstawa do oddania sprzêtu i
powiadomienia PIH-u o takowym fakcie. Plus producenta - oni tez nie
lubi± gdy kto¶ oszukuje za pomoc± ich sprzêtu.

Zdrówko