Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Mon, 25 Feb 2013 03:40:26 -0800 (PST)

Jaskiniowiec wrote:
> [...]

Zadzwoni³ do mnie technik:

t: jadê do pana z now± matryc±
n: fajnie, czekam
t: ale komputer nie bêdzie obs³ugiwa³ w8, pasi panu?
n: jak to nie bêdzie obs³ugiwa³ w8?
t: nie ma sterów do tej matrycy :(
n: ale ja ma w8, to po cholerê mi matryca, która nie pójdzie z w8?
t: kupi³ pan w8 od della czy i innego dostawcy?
n: od innego dostawcy
t: to nas to nie obchodzi, wa¿ne ¿eby dzia³a³ a jak nie dzia³a z pana
oprogramowaniem to pana biznes ....

szok! dryñ na infoliniê

n: tydzieñ temu nie dzia³a³a muzyka, wymiana p³yty g³ównej, muzyka
dzia³a, nie dzia³a grafika, jedzie do mnie technik i mówi, ¿e zrobi
te¿ grafikê, ale nie bêdzie dzia³a³ windows 8
d3: hm, my nic nie mamy do pana oprogramowania, technik naprawi
komputer, ale pan musi sam zainstalowaæ oprogramowanie
n: tak ale nie bêdê móg³ go zainstalowaæ, bo do matrycy, która do mnie
jedzie nie ma driverów
d3: drivery to pana sprawa
n: drivery dell do sprzêtu dell to moja sprawa? dobra, to zwrot,
poproszê NLA
d3: nie mo¿emy, musz± byæ trzy naprawki, dzisiaj bêdzie druga, a
w³a¶ciwie pierwsza, muzykê panu zrobili¶my, teraz nie dzia³a
grafika ..... (ludzie! trzymajcie mnie!!!)

(... minê³o kilka minut)

n: nie przyjmê technika, który jedzie dla picu, je¿eli nie wiecie
pañstwo co dalej, poproszê NLA
d3: wy¶lemu kuriera i zabierze komputer do serwisu
n: dziêkujê :)

Ale czasu na to posz³o :(

> No nie jest sprawny, bo inaczej móg³by¶ go obs³uzyæ ;)

Tak, ale w sumie w temacie jestem noga i oni to widz±, wiec mnie
zbywaj±, ze to moja wina.

> A co teraz w wiêkszo¶ci nie jest masówk±? Aczkolwiek, i to jest
> potwierdzone przez coraz wiêksz± liczbê osób, sprzêt przeznaczony na rynek
> polski jest klasy B. W przysz³o¶ci warto kupiæ taki sam sprzêt z
> dystrybucji na rynek zachodni i wystrzegaæ siê tego z polskiej dystrybucji.

No tak, B.

> Bo potem w³±cza siê tryb Aero, które dzia³a na 3D... Gdzie¶ jaki¶ pin w
> GPU, albo po kablu nie styka i dlatego pojawia siê ciemno¶æ. Mo¿esz
> spróbowaæ rozgrzaæ tego lapka (w³±czyæ plan wysokiej wydajno¶ci, zapu¶ciæ
> HyperPi i przykryæ na chwilê poduszk±). Bywa i tak, ¿e przy wysokich
> temperaturach GPU, gdzie¶ ten pin zatrybia (oczywi¶cie o ile to zimny
> lut). Po czym uruchom go ponownie i obserwuj. Ale jest to naprawdê
> ekstremalne i ostateczne rozwi±zanie. Jednak¿e jak masz gwarancjê... ;)

Dziêkujê bardzo wszystkim za pomoc :)

Znacie to? Przychodzi blondynka do sklepu agd i mówi --- Poproszê ten
telewizor. Sprzedawca --- blondynkom nie sprzedajemy. Dziewczyna
przebra³a siê w domu za brunetkê, to samo --- blondynkom nie
sprzedajemy. Przebra³a siê za faceta, to samo --- blondynkom nie
sprzedajemy. Sk±d pan wie, ¿e jestem blondynk±?

Bo to jest telewizor, a nie mikrofalówka. :D