Re: HP PSC 1317

Autor: Kamil <niedlaspamu_at_gmail.com>
Data: Sat, 23 Feb 2013 08:02:38 +0100

Użytkownik "Roman" napisał:

> Miałem drukarkę na tych tuszach, drukowało się dobrze i tanio.

Właśnie. Tanio. Porównywałem ceny tuszy. Nowe oryginały sa zwykle droższe od
drukarki, ale regenerowane do tego modelu można kupić za kilkanaście zł
komplet.

> z upływem czasu drukarka zaczęła mieć kaprysy ...

O jakim upływie czasu piszesz?

> i zaczęła blokować najpierw
> najwyższą rozdzielczości, a potem wysoką ...

Znalazłeś może przyczynę? Czy do druku foto jest potrzebna inna głowica?

> Drukarkę w końcu wyniosłem na śmietnik i kupiłem drukarkę innej firmy.

Wszystkie opinie jednoznacznie negatywne. Jakiej firmy (lepszą) kupiłeś?

Pozdrawiam