On 22 Lut, 22:07, Michoo <michoo_n..._at_vp.pl> wrote:
> On 22.02.2013 07:58, K wrote:
>
> > W dniu 22-02-2013 01:57, Michoo pisze:
>
> >> Btw - nie chcê straszyæ, ale znam przypadek gdzie sprzêt (XPS)
> >> naprawiony na gwarancji dosta³ uszkodzon± p³ytê g³ówn±.
>
> > dokladnie taki przypadek przypomnial mi sie w asusie. ktos w rodzinie
> > oddal asusa na gwarancji. wymieniono matryce i po tym zabiegu nie dalo
> > sie zainstalowac grafiki (geforce), vista nie rozpoznawala sprzetu.
> > pojechal na kolejny serwis gdzie wymieniono plyte i od tej pory dziala.
>
> Tutaj by³o gorzej - pojecha³ do serwisu i wróci³ z uniewa¿nion±
> gwarancj± z powodu "¶ladów zalania". (By³a kratka od spodu zabrudzona
> czekolad± - fakt, ¿e na pierwszy rzut oka wygl±da³o jak rdza.)
> W³a¶ciciel przepycha³ siê ile¶ czasu próbuj±c przekonaæ serwis do
> jeszcze jednego spojrzenia na sprzêt, bo NIE by³ przecie¿ zalany, ale
> nie pomog³o. Sprawa z pomoc± rzecznika ochrony praw konsumentów z³o¿ona
> w s±dzie i szybki wyrok nakazowy.
Na ka¿dym kroku tak jest. Kupi³em buty i siê spru³y :) niemieckie :)
dali chyba do rze¼nika, bo przeszy³ czarn± skórê bia³± nitk± do
szynki ;D jeszcze 2 razy reklamowa³em i ¿eby nikt z rodziny nie
widzia³, wyrzuci³em na ¶mietnik.
Received on Fri 22 Feb 2013 - 23:55:02 MET
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sat 23 Feb 2013 - 00:51:02 MET