Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Thu, 21 Feb 2013 13:36:10 +0100

W dniu 20.02.2013 o 14:30 Chris <chris_at_spam.pl> pisze:

> To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

> Jeśli płaciłes kartą wystarczy zrobić wyciąg tranzakcji z konta.

tranSSSakcji - sorry, wiem, ze nieladnie jest wytykac bledy, ale nie
moglem sie powstrzymac ;)

> EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten
> to pada na potęgę :)

A jak jest z MicroSD (tymi czarnymi) GoodRam? Mozna je torturowac, czy
lepiej oszczedzac?

Swoja droga, Class 10, ale nic poza normy GoodRam nie oferuje :( Nastepnom
razom trza bedzie kupic SanDiska...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.