Re: S.M.A.R.T nie chce realokować złych sektorów

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Thu, 21 Feb 2013 01:45:58 +0100

W dniu 2013-02-20 09:21, radekp_at_konto.pl pisze:
> Pacjent: wiekowy dysk 40GB Samsunga
>
> Na dysku znalazłem 3 błędne sektory, sformatowałem, zapisałem, zrobiłem surface
> scan całego dysku w nadziei, że SMART realokuje te błędne sektory.
>
> Ale nie chce :). SMART czyściutki, 0 realokowacji, a błędne sektory są dalej
> (zapisują się, ale nie chcą odczytać).

Nie wiem, czy to u Ciebie zda egzamin, ale gdy trafiły do mnie stare
dyski to po skopiowaniu ich zawartości profilaktycznie sformatowałem je
EaseUS-em lub AOMEI (oba darmowe) a później zamazałem całe partycje 0/1,
a następnie sprawdzałem powierzchnię. Odpukać, błędów nie było. Często
to pomaga.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/