Re: Dell Vostro 3350 po wymianie p³yty

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Wed, 20 Feb 2013 15:16:13 -0800 (PST)

K <a..._at_b.c> wrote:

> ja bym zaczal od konfiguracji/wlasciwosci sterownika, moze tam jest
> ustawione ze ma wywalac obraz na vga/hdmi/ekran zewnetrzny (jak zwal tak
> zwal), mozna tez uzyc klawisza Fn oraz odpowiedniego klawisza ktory
> przelacza wyjscia.

Dziêkujê. Poszukam i popróbujê. Najgorsze, ¿e serwisant te¿ by³
kropce. Siedzia³ u mnie trzy godziny. Zadzwoni³ do siebie na
infoliniê, a oni mu na to, ¿eby mnie ola³, bo sprzêt jest sprawny a
oprogramowanie to nie ich sprawa. Prywatnie tylko obieca³ mi, ¿e siê
popyta i jutro zadzwoni.

Jak to jest? Kupi³em tego lapka przez net w firmie X. Przys³ali mi go
z zainstalowan± Wind±. Kto odpowiada za to, ¿eby to buja³o razem po
wymianie p³yty? Tak z ciekawo¶ci pytam, pan by³ bardzo mi³y :D

n.