Re: "Lewy" wentylatorek

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Wed, 20 Feb 2013 20:46:21 +0100

"Jacek" napisał:

"wszystkie komputerowe wiatraczki mają łopatki tak ułożone,
że zamiast dmuchać to ciągnie."

> Napisałem, że potrzebuję sam wirnik jako część zamienną.
> Nic tu nie ma do rzeczy, którą stroną się wentylator przykręci.

Staram się precyzyjnie przycinać cytaty tak, aby nawet największy gamoń
nie miał wątpliwości, do jakiego fragmentu wypowiedzi odnosi się mój
komentarz. Jak widać - bezskutecznie, więc napiszę prostym tekstem:
Dzyndzel mnie obchodzi, co ty masz zamiar z tym wiatraczkiem zrobić, moja
wypowiedź dotyczyła tylko i wyłącznie zacytowanego fragmentu, który
skwapliwie wyciąłeś, więc pozwoliłem sobie go przytoczyć na samym
poczÄ…tku.
Teraz jasne?

JoteR