Re: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Wed, 20 Feb 2013 18:30:50 +0100

Użytkownik "Chris" <chris_at_spam.pl> napisał w wiadomości
> Irokez nabazgrał(a):
> To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

ale ja nie doniosłem do domu tylko te "pare fotek które nie zdążyłem zgrać"
Resztę miałem.

> EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to
> pada na potęgę :)

Mi nie padł, mam wprawdzie kilka, ale są z reguły strasznie wolne więc nie
kupuję.
Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz z
kupionym sprzętem - o, dostałem Nokię E52, była tam karta (mam ją gdzieś
jeszcze) 2GB która ma taką właściwość, że nie można nagrać plików większych
niż 500MB (błąd braku miejsca)... ciekawa, nie? Poza tym działa zupełnie
dobrze.

--
Irokez