27" monitor

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Tue, 19 Feb 2013 19:55:24 +0000

Wiem, nie jestem oryginalny :)

Zamierzam kupic monitor 27 cali.

Do codziennego uzytku, normalnie, zadnych cudow, internet, filmy, nie gram,
nie jestem designerem, powinien miec regulacje konta nachylenia w pionie i
poziomie zeby sobie ladnie z kilku metrow ustawic ekran do ogladania filmow
(ale nie powinno to sie odbic na ogolnej jakosci monitora).

Bedzie stal na biurku nie dalej jak 1 m od oczu (do 5 h dziennie przed
kompem w domu potrafie spedzic, zaleznie od pory roku ;) ).

Nie potrzebuje 16:10 bo nie czuje potrzeby przeplacac.

Bedzie podlaczany tymczasowo do laptopa (wyjscie VGA) a potem do blaszaka
(nie wiem czy teraz wszystkie maja HDMI ale, jako ze nie gram w gry, to
raczej karta graficzna, jesli bedzie inna niz zintegrowana, to na pewno nie
bedzie zaden wypas).

Tuner TV mam teraz w latopie i zastanawiam sie jak to rozwiazac (raczej
malo istotne).

Poczytalem jak sie do tego zabrac i mimo wszystko jest taka masa modeli, ze
nie jestem w stanie wybrac.

Zarzuccie jakimis linkami pod rozwage. :)

Pozdrawiam