Re: Czym przetestowac nagrywarke?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 18 Feb 2013 17:29:58 +0100

W dniu 2013-02-18 01:37, Padre pisze:

> No i wszystko się zgadza, pisałem o tych za 2000 :) najpierw były
> kiepskie bo technologia nowa, teraz kiepskie bo producent musi je
> sprzedać hurtownikom po 7$.

Tu się zgodzę - TEAC W54 kupiony za ~900 zł i TEAC W58 za ~500 zł
działają mi do dziś i przeżyły zgon kilku kupionych znacznie później
napędów. Do tej pory jak jest problem z odczytem jakiejś płyty CD
posiłkuję się jednym z tych napędów - absolutnie niezniszczalne
urządzenia, choć toporne jak diabli ;)

--
/MB