Re: Czym przetestowac nagrywarke?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Mon, 18 Feb 2013 12:03:16 +0100

W dniu 2013-02-18 11:46, DooMiniK pisze:
> Jak kolega się boi rozkręcać napęd (dotykanie soczewki
> nie jest wskazane, daje się krope płynu i 'osucza' bez
> dotykania soczekwi), zawsze można próbować
> orać "płytką czysczącą" :-)

Eee tam, przejechać delikatnie patyczkiem kosmetycznym, przedmuchać
sprężonym powietrzem i nic się nie uszkodzi. Ja jeszcze miałem kiedyś
płyn vision express do czyszczenia soczewek kontaktowych, którym
czyściłem monitor :D ale gdzieś mi się zapodział. W każdym razie gdybym
taki miał, to patyczek nasączonym tym płynem plus przedmuchanie i już. :)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$