Re: Klawiatura

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Sun, 17 Feb 2013 23:53:11 +0100

W dniu 2013-02-17 10:23, 2late pisze:

> Widze ze czekales do ostatniej chwili z dobra rada, nie spodziewales sie ze
> kupie w sobote w nocy. ;)
Nie wspiera podobno Windows 8!
http://www.ceneo.pl/13511869#tab=spec

Ja mam starszą Compaq juz parę lat (przewodową). Ponaklejałam polskie
naklejki-literki na klawiaturę i muszę przyznać, że to jest najlepsza
klawiatura jaką miałam. Nie przeszkadza mi, że przewodowa, za to myszkę
mam bezprzewodową, która też mi dobrze działa już parę lat. Jak miga
czerwone światełko to biorę drugie-naładowane już baterie i wymieniam,
no i wszystko super.

--
animka