Re: Klawiatura

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 16 Feb 2013 17:55:29 +0100

> "$heikh el $hah" 511ddaea$0$1210$65785112_at_news.neostrada.pl

> Od kilku lat są klawiatury zasilane bateriami słonecznymi. :)
> Chyba z myszami jest podobnie.

A od kilkudziesięciu kalkulatory, co nie znaczy, że w pokoju mam słońce,
albo chociaż jasno – matryca TruBrite spowodowała, że zasłony mam
zaciągnięte na całej szerokości okien, a i drzwi na balkon dodatkowo
przyciemniłem osobnymi zasłonkami. :)
Choć nad stanowiskiem dowodzenia Internetem mam żarówkę Sollux, więc
pewnie by się sprawdzało, o ile w klawisze byłby wbudowany akumulatorek
ładowany tymi bateriami. ;)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$