Re: Wake on LAN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 16 Feb 2013 13:14:40 +0100

"pueblo" napisał:

> Szukałem możliwości wykorzystania laptopa jako budzika - niestety
> nie ma w Biosie opcji włączania o godz/dacie, jest za to WoL. Czy
> jest w ogóle taka możliwość żeby w routerze ustawić coś tak, żeby
> tą metodą uruchamiał laptopa? Komputer łączy się bezprzewodowo.

Tak jak napisał DooMinik - WoL via Wi-Fi w laptopie raczej nie zadziała.
przyczym słowo "raczej" użyłem tylko z tzw. ostrożności procesowej.
IMHO problem należy zaatakować inaczej - nie wyłączać notebooka ino go
usypiać bądź hibernować, a wybudzaniem (nie włączaniem) obarczyć tandem
system + ACPI.
BTW: lepsze byłoby używanie w charakterze budzika telefonu komórkowego - i
tak współczesne aparaty trzeba podłączać na noc do ładowarki.

JoteR