Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: h.w.d.p. <hvhv_at_igbjo.yfd>
Data: Sat, 16 Feb 2013 01:10:51 +0100

> HDD - zwlaszcza ze przecietny domowy user ma laptopa do neta fotek i
> filmow i 256 GB mu jest az nadto.

no nie wiem. sa juz gry co zajmuja 35gb.

filmy zaczely miec wielkosci rzedu 2-5gb. dvdripy jakby zanikaja na
rzecz hd i bdripow

fotki i filmy z jednego mojego wypadu zajmuja 2 karty 64gb. a wypadow
robie w roku kilka. w laptopie mam 1tb na ktorym mam 30g wolnego - i nie
ma na razie wiekszych dyskow i to mnie martwi. (sa 3tb ale nie mieszcza
sie w wiekszosci laptopow)