Re: jak sie wbic na router

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 23:09:55 +0100

Dnia Fri, 15 Feb 2013 22:27:42 +0100, h.w.d.p. napisał(a):

> gdybym spytal znajomego jaki jest mac to bym dostal odpowiedz ze "niezly
> tylko mieso zbyt slone, ale frytki ok".

Jeżeli nie potrafisz znajomemu przedstawić kolejki poleceń:
1. Windows+R
2. wpisz:
        ipconfig /all >>C:\siec.txt
3. Wyślij mi mailem plik siec.txt z głównego katalogu dysku C:

to na mój gust znaczy to jedno - opanował Cię PEBKAC.

[ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!                    ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]