Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Fri, 15 Feb 2013 18:10:43 +0100

Witam
Male pytanko. Co trace nie majac zainstalowanego Plextool? Aktualnie
widze jest w wersji 1.0.7 ale u mnie nie dziala. Jego zainstalowanie
powoduje ze dioda dysku swieci non stop a program sie nie laduje, do
tego na max zamula komp (cos sie zre i zwisa). Restart kompa to win 7
x64 ledwo wstaje. Jedyne wyjscie to wybicie procesu i odinstalowanie i
wtedy smiga jak w testach na fotkach. Drazyc temat czy olac? (jestem za
ta druga opcja bo wszelkie dane o dysku mam z CrystalDisk Info)

--
Pozdrawiam
Krzysiek