Re: Klawiatura

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 15 Feb 2013 07:51:23 +0100

W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
> Wybor za duzy zeby sie zdecydowac wiec moze ktos cos poradzi. :)

Za urządzenia wskazujące trudno jest przepłacić. Jest to możliwe chyba
tylko w przypadku modeli "dla graczy", ale że sam też nie gram, to ten
segment mnie nie interesuje (aczkolwiek wiem, że ceny bywają kosmiczne).
Jeśli dużo nie piszesz, to coś do stówki z M$ powinno Ci wystarczyć.
Bezprzewodowe dają duży komfort, ale tu się trzeba liczyć z większym
wydatkiem, żeby działały jak kablowe, a wymienianie baterii nie było
uciążliwe (w tańszych padają częściej niż swego czasu gadu-gadu).
M$ 800 wygląda rozsądnie, ale nie mam pojęcia jak się sprawuje na tle
np. mojej 7000.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$