Re: Klawiatura

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu, 14 Feb 2013 19:10:37 +0100

W dniu 2013-02-14 18:54, 2late pisze:
> klawiatury do startu komputera, jak wejsc do biosu jesli jest
> bezprezwodowa, da sie, czy to startuje dopiero z Windows? A moze sa
Jesli blaszak w miare wspolczesny to nie ma problemu z obsluga
bezprzewodowej klawiatury na poziomie biosu. Kup cos z odbiornikiem typu
Uniflying.
Maly nadajnik, niewylamiesz a jakby cie kiedys naszlo ze chcialbys tez
myszke to bedziesz mial i myszke i klawiature na jednym odbiorniku :)
A jaka to juz zalezy od preferencji/maly/wysoki skok itd. Ja np mam
Logitech K350 i innej bym nie chcial :)))

--
Pozdrawiam
Krzysiek