Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu, 14 Feb 2013 00:51:22 +0100

W dniu 2013-02-07 17:44, R.e.m.e.K pisze:
> A, zapomnialem, jak juz kupisz to sie pochwal, przywitam Cie w gronie
> idiotow i polglowkow kupujacych SSD ;-)

Romku uprzejmie cie informuje iz nabylem dysk SSD :-] Jednak Plextor M5
Pro 2,5'' 128GB.
W firmie w ktorej kupilem mam bdb uklady wiec gdyby cokolwiek sie dzialo
nie bede mial problemow z wymiana.
Dysk dziala na Asus P6T v2 Deluxe z Intelem 930 i 6 GiB takze niestety
sata II z Win 7 X64 :/ Ale odczuwalna roznica jest jakbym wymienil komp
na 4-5x szybszy.
Jak wymienialem z Q9300 na I7 930 zauwazylem troche roznice ale teraz to
jest przepasc :)
AS SSD:
http://www.picshot.pl/public/view/full/293259
Pytanie mam do tych co mieli SSD na Sata II i potem przeszli na SATA III.
Gra jest warta swieczki? Roznica bedzie tak odczuwalna jak zamiast 261
MB bedzie 504 MB (widzialem screen na sieci) czy nie warto sobie tym
glowy zawracac?
Aha Plextool 1.0.7 nie dizala po zainstalowaniu zarzyna system - dysk
swieci non stop i ledwie pracuje a sam plextool sie nie wczytuje.
Czytalem ze powszechny problem i ze na 1.0.3 tego nie bylo ale nigdzie
takowej znalesc nie moge wiec odpuscilem. Duzo trace?

--
Pozdrawiam
Krzysiek