wirtualizacja PC

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Wed, 13 Feb 2013 08:39:55 +0100

czesc,

jest sobie stara maszyna z win xp (Pentium "dwa czterysta
piecdziesiat" czyli II 450 MHz - ale jak brzmi) i ma isc w odstawke.
Chcialbym ja sobie zwirtualizowac. Wiem, ze to troche NTG ale moze
ktos ma doswiadczenie?

Czym najprosciej tego dokonac? Kiedys sprobowalem VM converter ale sie
to wylozylo. Moglibyscie cos doradzic? Nie potrzebny super performance
tak dzialajacej maszyny, ale wazne aby dalo ja sie uruchomic i w
celach historycznych czasami uruchomic.

--
ThinkXtra