W dniu 2013-02-11 22:41, mk4 pisze:
> On 2013-02-11 22:37, Michal wrote:
>> Pierwsze S3 Virge teĹź reklamowano jako "akcelerator".
>> Argument o reklamach Microsoftu z czasĂłw premiery Visty jest taki sobie.
>
> Hmm, ale co by nie mowic to Tomb Rider chodzil szybciej na Virge wiec
> jakas akceleracja byla. Widzialem to na wlasne oczy u kumpla :)
1. Tomb Raider i Descent miaĹy specjalnie optymalizowane wersje pod
Virge, podobnie jak pierwszy Unreal swĂłj METAL dla S3, na reszcie
dziaĹaĹo to fatalnie i nie widziaĹem wielkiej róźnicy pomiÄdzy Virge,
a Trio64 itp., o 3dfxach a potem Rivie128 nawet nie wspominajÄ
c.
2. Jakie Virge. MogĹo to byÄ GX/GX2 itp. ulepszone na SGRAM. PoczÄ
tkowe
Virge VX to i 325 to byĹa poraĹźka i nie bez powodu przeĹmiewczo
okreĹlano je "decelatorami" ;)
> Pozniej jak wymienil to na Riva TNT to juz bylo szalenstwo ;)
A to juĹź inna inszoĹÄ.
>> Nie bez powodu od dawna nikt ReadyBoost (nie swapa) chyba nie stosuje,
>> bo dawaĹo to znikome, jeĹli nie Ĺźadne rezultaty.
>
> Tak sie to nazywalo - ale idea zdaje sie jak napisalem.
Owszem, ale IMHO dawaĹo to podobne rezultaty akceleracji OSa, jak Virge
VX grafiki.
-- /MBReceived on Mon 11 Feb 2013 - 23:05:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 11 Feb 2013 - 23:51:02 MET