Re: Dysk SSD, zewnetrzny USB 3.0, 250GB

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 11 Feb 2013 23:00:22 +0100

W dniu 2013-02-11 22:41, mk4 pisze:

> Hmm, ale co by nie mowic to Tomb Rider chodzil szybciej na Virge wiec
> jakas akceleracja byla. Widzialem to na wlasne oczy u kumpla :)

1. Tomb Raider i Descent miały specjalnie optymalizowane wersje pod
Virge, podobnie jak pierwszy Unreal swĂłj METAL dla S3, na reszcie
działało to fatalnie i nie widziałem wielkiej róźnicy pomiędzy Virge,
a Trio64 itp., o 3dfxach a potem Rivie128 nawet nie wspominając.

2. Jakie Virge. Mogło to być GX/GX2 itp. ulepszone na SGRAM. Początkowe
Virge VX to i 325 to była porażka i nie bez powodu prześmiewczo
określano je "decelatorami" ;)

> Pozniej jak wymienil to na Riva TNT to juz bylo szalenstwo ;)

        A to juĹź inna inszość.

> Tak sie to nazywalo - ale idea zdaje sie jak napisalem.

        Owszem, ale IMHO dawało to podobne rezultaty akceleracji OSa, jak Virge
VX grafiki.

--
/MB