Re: Co mi da przejście z 4GB ram na 8?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 11 Feb 2013 20:13:29 +0100

W dniu 2013-02-09 17:24, pueblo pisze:
> Witaj Michal, 08 lut 2013 w news:kf2lif$rcm$1_at_mx1.internetia.pl

> Jak zrobiłeś ten dynamiczny ram dysk? Używam Dataramu, ale w nim jest
> możliwość ustawienia na sztywno rozmiaru ramdisku.

Chyba nie jest tak "dynamiczny" jak byś sobie tego życzył (i ja też) -
do małego, stałego RAMdysku na TEMP używam StarWind RAM Disk (ładuje się
waraz ze startem systemu jako sformatowany), a do tego "dynamicznego"
ImDisk Virtual Disk Driver z utworzonymi kilkoma plikami wsadowymi w
zależności ile max RAMdysku przewiduję, że mi będzie potrzebne z opcją
formatu NTFS. Z tego co monitorowałem zużycie pamięci ImDisk Virtual
Disk Driver zgłasza taki 4-14 GB ramdysk jako zaalokowany i widoczny dla
systemu, ale faktycznie przydziela pamięć dopiero w miarę rzeczywistego
wypełniania tego ramdysku plikami.

--
/MB