Re: Kopia starego dysku twardego

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 17:08:15 +0100

"maX" <averwywal_at_interia.pl> >
> Czy ten 486 też zostanie wymieniony? Bo WinXP nie ruszy na 486.
Tak, będzie wymieniony. Zasadnicze modyły tej maszyny są poza komputerem.
Nowy program na nowym koputerze z XP i z nową kartą sterującą będzie
sterował tymi modułami (drivery silników krokowych, napęd wrzeciona,
krańcówki, pneumatyka itd.)

Kopia tego starego dysku to tylko rozwiązanie doraźne. Na miesięc, dwa, aby
nie unieruchomić maszyny.
Rozwiązanie zaproponowane przez BartekK
http://www.epsilon.home.pl/test/index.php?page=support/cf_cfg.htm#cf_ide_diferences
najbardziej mi pasuje. Wygodniej będzie mi przenosić pliki na ten dysk.
Tylko muszę sobie poradzić ze zrobieniem tej kopii.
Jak na teraz to sprubuję programem DMDE. Tu jest chyba krok po kroku opisane
to może dam radę.

Dziękuję wszystkim za pomoc.

Robert