Re: Kopia starego dysku twardego

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Sat, 09 Feb 2013 23:28:03 +0100

> Znalazłem w domu komputer, który przyjął ten dysk. I wcale nie jakiś
> zabytek.

Co to za maszyna, że tylko zabytek ją obsłuży.
Nie może toto działać pod XP w okienku? Rozwiązało by to problemy
sprzętowe w mig.

> Teraz myślę kupić jakiś dysk około 100 MB. Identycznego jak mój na
> Allegro nie widzę.

Bo to pod konserwatora zabytków podlega. ;)

> Teraz tylko potrzebny program do zrobienia kopii/obrazu.
> Możecie coś polecić? Abym to ogarnął, bo zbyt biegły w tym nie jestem.

Generalnie to pod DOSem nie ma jakiś specjalnych wymogów robienia obrazów.
Możesz przejść normalną ścieżkę instalacji DOSa.
1. Tworzysz partycję nie większą niż 2GB.
2. Instalujesz system.
3. Kopiujesz wszystko.
i powinno działać.

A jeżeli chcesz robić to z obrazu to jakiś starszawy Norton Ghost.