Re: Porównanie 2 starych procków

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 09 Feb 2013 13:58:00 GMT

Witaj ToMasz, 09 lut 2013 w
news:51164d09$0$26707$65785112_at_news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> W pracy biurowej, desktopowej niemierzalna. dopiro przy zastosowaniu
> czegos co przyspiesza majac do dyspozycji sse3.

Ok, dzięki - tu w grę wchodzi przeglądanie stron, edytor tekstu i filmy

> nie, bo w obydwu przypadkach wentylator NIE BĘDZIE się kręcił,

ale tu chodzi o PC, nie laptopa, tzn. wentylator chodzi i tak cały czas

> ps
> W pacy mam kilka takich komputerów, i bardzo sobie chwalę ich cisze.
> słychać zasilacz (też cichy) i chrobot dysku. jeden komp mam na
> zbyciu
No właśnie, chwilę widziałem tego kompa wczoraj (bo to znajmego) i
wentylator (raczej w zasilaczu LiteOn) był, jak na moje ucho
przyzwyczajone do lapka, cholernie głośny.