Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu, 07 Feb 2013 20:53:45 +0100

W dniu 2013-02-07 20:42, Tom pisze:
> Też zastanawiałem się nad tym dyskiem, jednak ostatecznie kupiłem
> vertexa 4, którego z powodzeniem jako systemowy używam od kilku
> miesięcy. Co do Plextora to na pewno wychodzi lepiej cenowo, w testach
> trochę wolniejszy niż vertex jednak w praktyce pracując jako dysk
> systemowy tego w ogóle nie zauważysz. Oba dyski mają 5 lat gwarancji.
Do Plextora przekonuje mnie to ze jest 5 lat gwarancji, jest Made In
Japan i jest rzekomo na najnowszych chipsecie Marvella ktory b. chwala.
Ponadto jego moge kupic w zaprzyjaznionej hurtowni i nie bede mial
zadnych klopotow z reklamacja. A na Intela 520 wlasnie czekam od 2
tygoidni i jest problem z dostepnoscia a u innych nie chce kupowac.

--
Pozdrawiam
Krzysiek