Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu, 07 Feb 2013 19:54:08 +0100

W dniu 2013-02-07 18:42, R.e.m.e.K pisze:
> Poczytaj tutejsze archiwum to wiele sie wyjasni, sam az tak krytycznej
> samooceny nie mam, nad czym zreszta ubolewam ;-)
Jak mowisz o tej wojence co gosciowi padl OCZ Petrol to czytalem :))
Ludie jednej rzeczy nie moga pojac - ja np kupuje SSD a jakby patrzyc
nie musze. Nie jest to dla mnie gardlowa sprawa. Ale zwyczajnie mnie
cieszy ze bedzie to ladnie szybciutko startowac i za ta przyjemnosc
korzystanie z kompa jestem sklonny dac 500 zl :)
A SSD uzywalem u innych i widze roznice. Traktuje to troche tak. Nie
pije nie pale ot kupie sobie zabwke ktora mnie bedzie cieszyc i tyle.
Ale teraz jak to poczytaja to juz mnie zjedza dokumentnie :P

--
Pozdrawiam
Krzysiek