Re: Problem z Gigabyte HD 7850

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu, 7 Feb 2013 18:46:23 +0100

"Michal" napisał:

> A łyżka na to.... ;)
>
> U mnie R7850 od Sapphire (dual fan 92 mm) przy domyślnych zegarach 2D
> (300/150) ma jak teraz (czyt. w zimie) często 19 stopni przy
> automatycznym profilu obrotu wentylatorĂłw (ciche w 2D).

Teraz, w zimie, w zamkniętych pomieszczeniach przy działającym ogrzewaniu
temperatura zazwyczaj oscyluje w pobliżu 23-24 st.C. Stąd moje
niedowierzanie, że temperatura karty w zamkniętej obudowie działającego
komputera jest ledwo 1-2 stopnie wyĹźsza od temperatury otoczenia. Co w tym
dziwnego?

JoteR