Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Thu, 07 Feb 2013 15:15:16 +0100

Witam
Chcialem zapytac jakie jest Wasze zdabnie na temat Dysk SSD Plextor M5
Pro 2,5'' 128GB?
Pytam bo sie przymierzalem do Intela 520 120 GB ale ten dysk to jak ze
swieca szukac to raz a dwa poczytalem testy i wychodzi w nich cudnie.
http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/test_plextor_m5_pro_128256512_gb_marvell_kontratakuje
http://www.purepc.pl/pamieci_masowe/wielki_test_30_dyskow_ssd_120_gb_jaki_ssd_kupic?page=0%2C8
I zanim zostane zmieszany z blotem. Tak mam dyski mechaniczne, tak mam
na nich dane (2x1,5TB i 2 TB) a ten SSD ma wylacznie sluzyc jako
systemowy, gdzie kopie systemu mam zbackupowana i w przypadku padu nie
bedzie to wielki bol. Ponadto nie kupuje dysku za ostatnie gorsze wiec
nie warto i szkoda kasy argument odpada :)

--
Pozdrawiam
Krzysiek