Re: PC nie widzi drugiego HD

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Wed, 06 Feb 2013 20:01:03 +0100

W dniu 06.02.2013 19:41, p47 pisze:

> Oczywiscie "za to" sterownik dla jednego systemu operacyjnego obsługuje
> wszystkie możliwe urządzenia i sprzęty.

Cóż, sterownik do mojej karty nVidia do mojego systemu obsłuży wszystkie
karty nVidia... ale nie wszystkie systemy.

Ogólny konsensus ludzi kompetentnych w temacie jest taki, że sterowniki
są elementem systemu operacyjnego, a nie sprzętu.

Oprogramowanie będące częścią sprzętu to tzw. firmware.

Ty się może do konfiguracji komputera nie bierz, bo jeszcze coś (więcej)
zepsujesz - jesteś wybitnie niekompetentny.