Re: Inteligentny UPS

Autor: marsel <marcin_at_pl>
Data: Wed, 06 Feb 2013 11:48:49 +0100

W dniu 06.02.2013 10:37, Slawek Kotynski pisze:

> A czy ty aby przeczytałeś o co było pytanie?
>
> 1. Zanik napięcia w sieci zasilającej.
> 2. Po 10 minutach, komputer robi shutdown
> 3. Po 20 minutach, wraca napięcie w sieci zasilającej.
> (wyłączenia zasilania komputera nie było)
Jak to nie było, komputer się wyłączył po shutdown.
A mądrzejsze/lepsze UPS-y odłączają wtedy napięcie na gniazdach do
których podłączone są komputery, oczywiści jeżeli go(UPS-a) odpowiednio
skonfigurujesz.

> Jak to zrobić, żeby komputer się podniósł?
W BIOS-ie ustawić odpowiednio "Power After Failure" czy jakoś tak się ta
opcja nazywa i czekać aż UPS zapoda napięcie na gniazda wyjściowe.