Re: PC nie widzi drugiego HD

Autor: Kamil <niedlaspamu_at_gmail.com>
Data: Wed, 6 Feb 2013 04:53:18 +0100

Użytkownik "p47" napisał:

> Kolejny raz piszesz bzdury:

> 1. nie ma znaczenia, czy do sformatowania dysku użyłem narzedzia
> pracujacego po Linuxem, czy innego. Ważne, ze sformatowałem dysk w
> systemi NTFS, czyli formacie windowsowskim.!

Ma znaczenie. Czytaj ze zrozumieniem. Zdarza się, że przy pewnych usterkach
dysku Linuks go widzi, a Windows nie. A Ty zastosowałeś narzędzia
linuksowego. Spróbuj to zrobić inny narzędziem. Nie Linuksem. Rozumiesz?
Zrób wszystko co Ci poradziłem, a odzyskasz dysk. Chyba, że nie chcesz i
wolisz mnie obrażać. A wiedzę masz zerową.

Wyzeruj dysk programem MHDD,
zrób realokację badsektorów i następnie załóż partycje programem np. PM8 w
wersji bootowalnej. Narzędziem nie linuksowym.
> SeaTool for DOS nie stwierdził usterek dysku! Żadnych!

Zerowałeśtym narzędziem? To raczej badziew. Rzadko pomaga. Zrób to MHDD.

DLa mnie EOT. Nie mem zamiaru dawać się obrażać przez lamera.

BZPZDR