Re: PC nie widzi drugiego HD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed, 06 Feb 2013 02:03:46 +0100

Dnia 2013-02-06 01:01, Użytkownik p47 napisał:

> Tu trzeba jedno przyznać, ze lepszy byleś od pozostałych podobnych tobie
> mądrali, którzy uparcie " wyśmiewali się" ze mnie, ze nie używam do
> sprawdzenia dysku niewidzianego przez windowsy narzędzi pracujących w
> ...windowsach;-))

W dalszym ciągu sądzę że dysk jest sprawny (widzi go bios) a problem
leży po stronie systemu.
Moja wypowiedź którą tak ładnie przekleiłeś dotyczyła nie dostrzegania
nowych nie podzielonych na partycje dysków przez windows,
niezależnie czy są nowe ze sklepu czy używane z allegro.
I tylko się zastanawiam czy mój rozmówca napisał to celowo aby
wprowadzić cię w błąd czy tego nie wiedział ?
Albo spytasz na właściwej grupie albo będziesz czekał aż
ktoś tutaj przez przypadek zgadnie. Tyle że jak sam już
pewnie zauważyłeś zgadują ludzie po których znajomości tematu
za bardzo nie widać.

ps. W XP są narzędzia które pozwolą dostrzec dysk i partycje
niewidziane przez menadżera urządzeń. Ale to temat na inną
grupę.

Pozdrawiam