Re: PC nie widzi drugiego HD

Autor: p47 <karolakowie1_at_wp.pl>
Data: Tue, 05 Feb 2013 00:27:40 +0100

W dniu 2013-02-04 23:17, JoteR pisze:

> Owszem, w tym trybie jest.
>
> JoteR

Trudno mi się z tobą zgodzić;- dysk SATA podłączony pod port SATA (jak
to jest w tym przypadku) nie wymaga przyporządkowywania mu roli
master/slave. Zworki na dysku SATA służą co najwyżej do wymuszenia
redukcji szybkości transferu danych.
Ustawienia bios w moim komputerze zreszta w/w opinię potwierdzają,-=
jako primary master mam ...napęd DVD, primary slave jest pusty, na SATA2
jest działający dysk z SO, na SATA3 jest omawiany dysk..

Na marginesie,- gdybym mylił się i miałbyś racje to jak to chciałbyś dla
dysków SATA podłączonych do portów SATA (nie przez przejściówki do ATA!)
ustalać hierarchię master/slave?